Kontrollfreaket Sandra!

Jag är ett stort kontrollfreak och tydligen
har jag ett stort shoppingbegär.
Detta går inte hand i hand riktigt.

Nu såhär en vecka innan lön får jag ångest.
Räkningarna ramlar in och man vet lixom inte exakt
hur mycket pengar man har i inkomst. Detta gör
att kontrollfreaket i mig ballar ur.
MEN ändå kan jag gå och shoppa.
ÄVEN fast jag vet att jag inte borde.
JAG ÄR FAN DUM I HUVUDET!

Jag vill helst veta hur mycket vi får.
Räkna ihop allt.
Gå igenom alla räkningar och räkna ut hur mycket pengar som blir över.
EN VECKA INNAN VI FÅR VÅRA PENGAR.

Så nu sitter jag här och mår lite dåligt över Ullaredsresan.
Har ångest över att jag antagligen inte kommer ha råd
att köpa de julklappar jag så gärna vill köpa.
Fan. Varför kan vi inte bara få vinna några miljoner på Lotto?
ÄR DET SÅ MYCKET BEGÄRT?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0