Den blivande tapetseraren?

Oj så tomt det blev i vardagsrummet.
Den gamla soffan har åkt till sin nya ägare och vår nya soffa kommer på fredag.
Så nu är vi sofflösa i 2 dagar.
Men det ska nog gå bra det med.

Idag var jag på tygladan & köpte lite tyger.
Bland annat ska jag fixa denna stol.
Den kommer bli GRYM när den är färdig!



Sen ska jag sy kuddöverdrag och lite såna saker.
Va ju några år sedan jag hanterade en symaskin så kan ju bli intressant att se
vart detta slutar.
Lär väl sitta & svära över att saker inte går som jag vill.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill så gärna ha en symaskin. Tänkt på det typ ett år eller nått. Hehe. Men men, får väl se hur det blir. :)

2011-10-26 @ 23:49:37
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, precis. :) En kompis lånat en nu och då kom jag på det där med symaskin igen. Hehe.

2011-10-27 @ 13:41:47
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0