Stammis på vårdcentralen

Min läkare ringde imorse.
Blev gött paff.
Trodde inte läkare hade tid med sånt nu för tiden.
Men hon ville att jag skulle komma och ta fler prover.
Hon var orolig över min låga blodvärde.
Happ.
Så blev en tripp till labb idag.
En tripp till labb imorgon och en tripp till labb när jag kommer hem från norrland.
Är ju snart stammis där nere :p

Var till BVC också.
Tor hade vuxit bra och väger ca 7300 gram och var 66,5cm lång.
Pratade om Lokes viktuppgång, eller ska jag säga brist på viktuppgång.
På 1år har han gått upp 0,2kg. Alltså inte ett skit sen han var 2,5 år.
Men tydligen så låg han rätt bra på sin kurva iallfall.
Han var ju inte undernärd då iallfall.

Idag är det packardagen!
Loke har fått en alldeles egen resväska på hjul och
han blev fly förbannad när jag berättade att man ska lämna
in väskan och att den senare kommer komma ut på ett band
när vi är framme. Då ville inte pojken följa med serrni.
INGEN ska ta hans väska!
Ja, vi får väl se hur det blir med den saken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0