En nära vän

När man inte behöver städa innan hon ska komma.
När man inte behöver klä upp sig eller bjuda på gofika.
När man inte behöver ha något att säga, man kan bara sitta & titta på tv
och man känner inte den där obehag känslan av tystnad.
Då har man hittat en nära vän!
Jag kan räkna mina på en hand.

Synd bara att jag bor allt ifrån 3mil, 40mil, 70mil och 90mil från mina nära vänner.
Alla utom EN. En som jag har här i Trollhättan.

Skaffa dig en nära vän och du kan vara dig själv till 110%!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nära vänner är fina att ha, jag är glad att de flesta av mina nära vänner bor rätt nära mig =)

Tråkigt att dina bor så långt borta =(, skönt i alla fall att en bor här =)

2011-09-29 @ 16:04:26
URL: http://lolabambola.blogspot.com
Postat av: Therese

Jag är lite ego och räknar med att jag är den som bor 3 mil bort :) men snart har jag de dära kortet man måste ha för att få köra bil och då kommer jag springa ner dörrarna hemma hos dig :)

2011-09-29 @ 20:44:24
URL: http://endelavtherese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0