Sportstracker

Min nya app.
Sportstracker!
I love it.

Idag hade jag bestämt mig.
En promenad blir det.
Oavsett väder.
Det SPÖREGNADE hela vägen.
Vagnen blev så blöt att t.o.m täcket blev blött.
Men jag gjorde det.
För jag hade bestämt mig.
Jag är väldigt tjurig och bestämt när det väl gäller.



Eftersom jag har GPS i mobilen fick man fram en karta.
Herregud va grejer de finns :)

Blev 6,6km på 1 timme och 9 minuter.
Det är ju inte direkt någon bra tid.
Men då kan det bara bli bättre :)
Det roliga var att jag trodde att jag gick 4km spåret. Haha.
Enligt appen brände jag 348kcal.
Tycker jag känns väldigt mycket ?

Men men.
Kanske blir en promenad imorgon med.
Om mina skor har torkat :p

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ett villaområde på kronogården, hasselkullegatan =)förra ägaren har bott där i 40 år, de enda som har haft huset innan oss så det är lugnt och fint där även fast det tillhör kronogården =)

2011-09-22 @ 12:13:25
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0