Träning - fyra veckor har gått (vägning & mätning)

Rätt nöjd med resultatet.
Hade dock velat se mer på centimeter fronten.
Men men.

Före och efter

Vet inte om man ser nån skillnad i ansiktet men jag ser mest på
nyckelbenen. Love it!

Vikt 77,3 (-4,9kg)
Arm 28,5cm (-1,5cm)
Byst 97 (-3cm)
Mage smalast 80cm (-4cm)
Mage navel 87cm (-3cm)
Mage tjockast 94cm (-5cm)
Rumpa 101cm (-4cm)
Lår 57cm (-3cm)

Har även valt att skriva ut mina mått.
För vet ni vad.
Jag skäms inte.
Jag har fött barn för mindre än 3 månader sedan.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är så jävla GRYM Sandra!! Asbra jobbat! Och man ser tydligt i ansiktet också. :)



Kram!

2011-09-02 @ 09:06:56
URL: http://www.thesweetandsaltymix.tumblr.com
Postat av: Malin sjödin

Du är så vacker tycker jag och du är verkligen en inspirations källa gör mig, måste bara hitta mer tid så jag kan träna:)

2011-09-02 @ 09:54:36
Postat av: vanessa

SÅ-JÄVLA-BRA-JOBBAT!!!!! JAG VILL SE DINA LÅNGA BEN! Är mkt avundsjuk på dina spiror :D

Jag behöver lite expert hjälp, käkar Tor Altéra? Hur mycket går det åt? En burk i veckan? Idde får det mest på kvällen, men jag funderar på att sluta amma helt (orka med detta med mjölkfritt!? jag ÄLSKAR OST)Jag har fått Althéra på recept men jag vet liksom inte riktigt hur mycket som går åt så jag chansade på en burk i veckan...eller?

2011-09-02 @ 12:28:14
URL: http://krabbeluring.blogspot.com
Postat av: Tina

Bra jobbat! :) Jag ska mäta mig på tisdag igen och det enda jag ändrat är att jag försöker tänka på kosten och köra strikt på vardagarna. Samt att gå varje dag! :) Det gör stor skillnad.

2011-09-03 @ 12:49:03
URL: http://aniit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0