I väntans tider.

Väntar på ett paket från H&M.
Herregud.
Måste verkligen sluta shoppa.
MEN DET GÅÅÅÅR INTE!!!

Hade iallfall en mysig alla hjärtans dag.
Även fast jag inte direkt firar den.
Men har en karl hemma som blir sur ifall den inte firas.
Det ska hållas på traditionerna.
Så han fick ett armband av mig.
Jag intalade mig själv att detta inte
alls var en present för den 14e utan
till vår 5års dag om 1,5 vecka.

Själv fick jag ett enormt smyckesskrin.
Jättefint verkligen.
Helstekt fläskfilé med potatisgratäng.
Haloumi och vitlöksbröd.
Efterrätten bestod av glass med hallon & chokladsås.

Jag kan nog vänja mig vid att ha min karl hemma på
heltid. Haha.

Kommentarer
Postat av: My

Haha bra där! :) grattis till er!

2012-02-15 @ 08:57:31
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men herregud människa, du kan inte rubricera ett inlägg så! ;)



Jag väntar också på paket från H&M, men inget till mig i det trist nog..



Låter som en grym alla hjärtans dag! Skit i att tänka att det är komersiellt tjafs och se det som en påminnelse om att mysa lite extra istället. ;)



Kram!

2012-02-15 @ 09:16:19
URL: http://onlythegoodnotes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0