Tiden räcker inte till

Så mycket som ska göras.
Men så himla lite tid. 

Igår började vi rensa i förrådet.
Det är inte klart på långa vägar. 

Fredagen är här.
Sista rycket på arbetsveckan.
Imorgon är det fullt upp
men lördagsmys hos f.d grannar och kalajs för min
nyss fyllda 25åring.
Söndagen är inte sämre den med en dag i skogen med grillning och
avslutas med kalas för svärmor.
Sen är det ju måndag igen.
När ska jag hinna med alla måsten?

Antingen får jag sluta sova eller så får vi skaffa några extra timmar på dygnet...

Kommentarer
Postat av: nalle333

Känner igen mig i det du skriver. Kommer du på hur dygnets timmar kan göras fler (utan att minska på sömnen) så hojta till hahaha :P

2012-02-17 @ 20:49:59
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0