Full fart framåt

Man blir faktiskt inte förvånad.
Men som svar till tjej (som sååååklart bodde i kramfors).
Såklart jag ser bättre ut utan glasögon. Är ju som att säga "du ser bättre ut i smink, du borde ha det dygnet runt". Alla vet de men inte alla bryr sig.


Det är sååå mycket nu för tiden.
Precis som jag vill ha de.
Fart & fläkt.
Idag är det lunch hos "mormor" sen överby med min BFF.
Sen imorgon är det party med jobbarkompisarna.
Måndag ska jag opereras och på onsdag börjar jag jobba 100% igen.
Shit.
Tiden flyger iväg!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahaha! Jag är inte förvånad ett dugg ;D

2012-01-13 @ 08:05:43
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/
Postat av: Zabine

Tack så hemskt mycket!! :) Ska bli riktigt kul att flytta dit, kramkram

2012-01-13 @ 21:00:16
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Em

Jag tycker du passar bra i glasögon :)

2012-01-15 @ 23:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0