Misär.

Vi har inget internet hemma.
Snart ingen tv heller.
Misär.
Inte nog med att vi är 4st i en 2a så kan vi inte längre använda dator eller tvn.
Hahaha.
Men jag får egentligen skylla mig själv,
eftersom vi inte har fått fingrarna ur röven & ringt Telia.
Men de ska ju va en sån förbannad lång kötid så man vill ju avlida på plats.
Känner jag ingen vänlig själ på Telia som kan fixa ett abbonnemang åt mig eller?! ;)
Därav den extremt dåliga uppdateringen de sista.

Nu har jag växlat pengar, hämtat en resväska och skrivit ut mina biljetter.
Imorgon är det onsdag.
Sen kommer torsdagen!!!
Kunde inte komma lägligare känner jag.
Ska bli underbart.

Kommer dock varken kunna svara på samtal eller surfa speciellt mycket men det handlar ju bara om 5 dagar.
Bara den grejen kan vara nyttig.
Är ju konstant tillgänglig annars.
Kan va skönt att få lite semester från mobilen också ;)

Nåja.
Nu ska jag ta min dagliga promenad och möta upp Madde.
Sen blir det packa och färga hår!
Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0